U današnje vrijeme, online prisutnost je obavezna za svako ozbiljno poduzeće. Današnji kupci su naviknuti na opciju da kroz nekoliko klikova pronađu informacije koje ih u tom trenutku zanimaju. Ipak, mnoga se poduzeća ne bi smjela limitirati samo na pružanje osnovnih informacija o poslovanju i lijepoj prezentaciji tvrtke.
Izrada web shopa može biti dodatak fizičkoj trgovini, a za neke tvrtke može biti i glavni, najprofitabilniji prodajni kanal.
Ako niste sigurni kako izrada web shopa može doprinijeti poslovanju vaše firme, ovo je pet ključnih prednosti.
1. Niži troškovi
Troškovi e-trgovine su puno manji nego troškovi fizičke trgovine.
2. Jednostavna administracija
Ako želite promijeniti cijenu, dodati ili maknuti proizvod, mijenjati opis ili nešto drugo, to možete učiniti brzo i samostalno, čak i ako nemate nikakvog prethodnog iskustva s web stranicama.
3. Stalna dostupnost
Za razliku od fizičke prisutnosti, online trgovina je otvorena 24/7 i nije potrebno aktivno nadzirati rad, budući da kupac može putem web shopa saznati ono što ga zanima i izvršiti kupnju ili barem poslati upit.
4. Veći prodajni doseg
Fizičkom ste trgovinom najčešće vezani za kupce iz vaše neposredne okoline, a web shop omogućuje osobama iz drugih gradova, čak i država, da pregledavaju vašu ponudu i postanu vaši kupci.
5. Mjerljivi rezultati
Svaka aktivnost na vašoj internetskoj trgovini je mjerljiva.