U online marketing se mogu ubrojati sljedeće kategorije, a o svakoj ćemo reći ponešto:
Marketing putem društvenih mreža (SMM – Social Media Marketing)
Kao što možete pretpostaviti, marketing putem društvenih mreža podrazumijeva proces sticanja prometa ili privlačenja pažnje putem društvenih mreža, kao što su #Facebook, #Instagram, #YouTube, #Twitter, #Linkedin itd. On uključuje aktivnosti kao što su postavljanje tekstualnog, foto, video i drugog sadržaja koji podstiče angažman publike, kao i plaćeno oglašavanje na društvenim medijima.
Oglašavanje na principu plaćanja po kliku (PPC – Pay-per-click advertising)
PPC je online model oglašavanja u kojem oglašivači plaćaju svaki put kada korisnik klikne na jedan od njihovih online oglasa. Radi se o digitalnoj marketinškoj strategiji koja se koristi za povećanje vidljivosti web stranice na pretraživačima. Alternativno se zove još i plaćeno pretraživanje ili marketing na pretraživačima (#SEM – Search engine marketing). Postoje različite vrste PPC oglasa, ali jedan od najčešćih tipova su plaćeni rezultati pretraživanja. Ovi oglasi se pojavljuju kada osobe pretražuju stvari putem interneta pomoću pretraživača kao što je #Google – posebno kada obavljaju komercijalna pretraživanja, odnosno kada traže da nešto kupe. Drugi oblici PPC oglašavanja uključuju displej oglašavanje (obično su to banner oglasi) i remarketing.
SEO optimizacija web stranice (SEO – Search engine optimization)
SEO je je proces stjecanja saobraćaja od „slobodnih“, „organskih“, „uredničkih“ ili „prirodnih“ rezultata pretrage na pretraživačima. Svi poznati pretraživači kao što su Google, Bing i Yahoo imaju primarne rezultate pretraživanja, gdje se web stranice i drugi sadržaji, poput videozapisa ili lokalnih oglasa, prikazuju i rangiraju na temelju onoga što pretraživač smatra najrelevantnijim za korisnike. Plaćanje nije dio ovog procesa kao što je to slučaj sa plaćenim rezultatima pretraživanja.
Content marketing
Content marketing je strateški marketinški pristup koji je usmjeren na kreiranje i distribuciju korisnih, relevantnih i konzistentnih sadržaja kako bi se privukla i zadržala jasno definisana publika – i, u konačnici, potakla profitabilna akcija kupaca.